Je winkelwagen is momenteel leeg!
Klachten
Hier vindt u meer informatie over de te volgen stappen als u niet tevreden bent over onze producten.
Klachten
Wanneer u een klacht heeft over de bestelde goederen, geleverde diensten of onze dienstverlening verzoeken wij u uw klacht toe te zenden per e-mail aan info@akoestiekopwerk.nl o.v.v. “klacht” in het onderwerp. In de inhoud van de mail verzoeken wij u de volgende informatie op te nemen:
- Uw bestel- of factuurnummer en besteldatum
- De bestelde goederen
- De aard van de klacht
- Uw verwachting t.a.v. een goede oplossing
Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen behandelen. U ontvangt een ontvangstbevestiging van de klacht en binnen 14 dagen geven wij een inhoudelijke reactie op de klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur viaĀ https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.Ā
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
Retouren / Ruilen
In bepaalde gevallen (zie ‘Retourneren’) mag u binnen een bepaalde periode een product zonder opgave van reden retourneren. U krijgt dan uw geld terug. Wanneer het recht van retourneren niet van toepassing is verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen; wellicht dat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Kijk voor de volledige informatie op onze pagina over retourneren.
Klachten van consumenten
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).