/FAQ
FAQ 2017-10-18T16:40:47+00:00
FAQ

Akoestische producten bestellen

Hoe plaats ik een bestelling? 2017-10-18T16:46:47+00:00

Heel eenvoudig! Ga naar ‘Webshop’ in het hoofdmenu. Selecteer daar of je een akoestische oplossing wilt voor aan de muur of aan het plafond. Maak vervolgens je keuze uit de verschillende producten. Afhankelijk van het gekozen product kun je een afmeting selecteren, een foto uploaden en/of een gewenste kleur invullen. Nadat je het product (of meerdere producten) hebt toegevoegd aan de winkelmand klik je op ‘doorgaan naar afrekenen’. Hier vul je alle contactgegevens in en kies je op welke manier je wilt betalen. Op dit moment maken wij alleen gebruik van iDeal. Hier selecteer je jouw bank en nadat de betaling is afgerond ontvang je per email een ontvangstbevestiging van ons. That’s it!

Verzenden jullie mijn bestelling ook? 2017-10-18T16:30:00+00:00

Ja. Om er zeker van te zijn dat de bestelling onbeschadigd bij de klant aankomt, bezorgen wij onze producten altijd zelf bij de klant. Wij maken geen gebruik van een koeriersdienst. Direct na het plaatsen van een bestelling nemen wij contact op om een leverdatum en tijdstip in te plannen. Houd rekening met een levertijd van 2 tot 3 weken.

Verzenden jullie ook naar België? 2017-10-18T16:28:52+00:00

Ja, wij verzenden ook naar België. Om er zeker van te zijn dat de bestelling onbeschadigd bij de klant aankomt, bezorgen wij onze producten altijd zelf bij de klant. Direct na het plaatsen van een bestelling nemen wij contact op om een leverdatum en tijdstip in te plannen. Houd rekening met een levertijd van 2 tot 3 weken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 2017-10-18T17:02:45+00:00

Ja, dat kan. Ons bedrijf is gevestigd in Maarssen (nabij Utrecht). Wanneer je via onze webshop een bestelling hebt gedaan, kun je aangeven of je dit wilt laten verzenden of zelf af wilt halen. Selecteer je de optie ‘Afhalen in Maarssen’, dan nemen wij contact op en plannen een datum en tijdstip in.

Akoestiek verbeteren

Hoe weet ik of de akoestiek in mijn werkruimte slecht is? 2017-10-18T16:11:43+00:00

De akoestiek in je werkruimte is slecht als:

  • de ruimte waar je werkt hol klinkt.
  • je een telefoongesprek voert en de persoon aan de andere kant van de lijn moeite heeft met verstaanbaarheid.
  • je snel bent afgeleid door omgevingsgeluiden.
  • er weinig absorberende materialen zijn gebruikt zoals vloerbedekking, tapijt, zachte stoelen en gordijnen.
Waarom moet ik de akoestiek in mijn werkruimte aanpakken? 2017-10-18T16:06:22+00:00

Omdat in veel kantoren en andere bedrijfsruimtes door gebruik van harde materialen de akoestiek erg slecht is. Hierdoor ontstaan ongewenste reflecties (nagalm) wat weer resulteert in een rumoerige ruimte. Het resultaat is dat de werknemer stress ervaart en zich minder goed kan concentreren.

Wat kan ik zelf doen aan akoestiek verbetering? 2017-10-18T16:06:07+00:00

Je kunt om te beginnen je inrichting aanpassen. Zorg ervoor dat er wat (zacht) meubilair staat waardoor geluiden worden gedempt. Hang in plaats van kunststof vitrage of lamellen gordijnen van stof op. Gebruik vloerbedekking of een tapijt om bij het werkgedeelte neer te leggen. Hierdoor worden eerste reflecties geabsorbeerd.

Wat kunnen jullie doen aan slechte akoestiek? 2018-03-23T12:03:33+00:00

Wij bekijken de foto’s van de ruimte of we bezoeken de locatie. Vervolgens bepalen we welke akoestische producten er nodig zijn om de akoestiek in de ruimte te verbeteren. Meestal zijn akoestische fotopanelen en/of akoestische plafondeilanden de juiste oplossing. Wij maken een gepaste offerte waarin wij op duidelijke wijze uitleggen hoe de reflecties verminderd kunnen worden en met welke producten we dat doen.